Formularz do pobrania

karta zgłoszenia na szkolenie

» w formacie PDF

Odwiedź stronę oddziału

Rejestratorka medyczna Chorzów

Zapytaj o Kurs

DATA MIASTO MIEJSCE ILOŚĆ GODZIN CENA

         

REJESTRATORKA MEDYCZNA

  

O szkoleniu: 

Wykonywanie zawodu sekretarka/ rejestratorka medyczna polega na realizacji przez osobę posiadającą wymagane kwalifikacje zadań związanych ze świadczeniem usług zdrowotnych. Sekretarka medyczna organizuje pracę biurową, zajmuję się umawianiem wizyt pacjentów i ich bezpośrednią obsługą.

Szkolenie przeznaczone dla osób, które pragną podnieść swoje kwalifikacje zawodowe i zdobyć pracę  w charakterze rejestratorki/ sekretarki medycznej.

 

Program szkolenia (20h):

Funkcjonowanie sekretariatu medycznego

1. Zasady planowania pracy w sekretariacie:

  • instrukcja kancelaryjna (zasady obiegu informacji i  dokumentacji medycznej),
  • instrukcja archiwizacyjna dokumentacji medycznej i pozostałej obowiązującej w sekretariacie,
  • przepisy prawne obowiązujące w zawodzie sekretarki(sekretarza) med./ statystyka med./rejestratora usług medycznych.

2. Karta stanowiskowa (organizacja miejsca pracy, zastępstwa, podległość służbowa).

3. Skuteczna komunikacja wg. zasady „Uprzejmość nic nie kosztuje, a kupić można wszystko”:

  • skuteczne komunikowanie się ( przez telefon, kontakt  bezpośredni),
  • asertywność, czyli jak postępować z agresywnymi ludźmi,
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach( trudny pacjent).

4. Zapoznanie się z zasadami rejestracji  pacjentów wg. JGP(Jednolitej Grupy  Pacjentów).

5. Druki medyczne funkcjonujące w  Placówkach Służby Zdrowia:

  • wydawanie zaświadczeń,
  • sporządzanie odpisów dokumentacji lekarskiej.

6. Statystyka medyczna :

  • Zasady rozliczania świadczeń medycznych z GUS, MZ ,NFZ.

Kultura i etyka zawodu

1. Wizytówki – tworzenie, wręczanie. Kto kogo wita i kto komu podaje rękę? Uścisk dłoni. Przedstawianie się w czterech krokach,

2. Aparycja sekretarki medycznej/ asystentki. „Dresscode”. Rodzaje strojów. Błędy rujnujące wizerunek,

3. Kultura współpracy. Pogawędki grzecznościowe. Przechodzenie na „ty”. Prezentacja w 30 sekund,

4. Ćwiczenia na wzmacnianie pewności siebie w relacjach z lekarzem, pacjentem.

 Komputeryzacja prac biurowych – podstawy

  • MS Office (Word, Excel)
  • poczta elektroniczna
  • internet – portale medyczne

Po ukończeniu kursu uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia!

 

Trener:

Joanna Mach

 

 „Przyszłość zaczyna się dzisiaj, nie jutro” JPII.

Jestem absolwentką studiów magisterskich Politechniki Śląskiej. Ukończyłam II kierunki: Zarządzanie Przedsiębiorstwem na Wydziale Zarządzania i Organizacji oraz Samorząd Terytorialny na Wydziale Administracji i Politologii.

Posiadam 17 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w tym: Asystent Dyrektora Naczelnego, Kierownik Działu Statystyki Medycznej i Dokumentacji Chorych, Kierownik Biura Obsługi Pacjenta.

Moje zainteresowania zawodowe koncentrują się przede wszystkim wokół zarządzania: formułowania strategii firmy, budowania zespołów menadżerskich, kreowania roli lidera w zespole, budowanie zespołu z pasją, technik sprawności menadżerskich. Jestem wykładowcą w zakresie archiwoznawstwa i tworzenia archiwum zakładowego. 

 


Informacje praktyczne: 

Miejsce:

Sala konferencyjna AP Edukacja – Centrum Szkoleniowe w Chorzowie,

 ul. Jana Faski 6/5 II p. 

Czas trwania:

20 godzin dydaktycznych

Forma zajęć:

warsztat

Cena:

299 zł brutto

  

 

Osoba do kontaktu w sprawie szkolenia: 
Jolanta Grzesik
tel. 517-752-828 
e-mail: 
chorzow.szkolenia@apedukacja.pl

 

WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT


*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT. 


** Podane ceny są cenami NETTO